Translate

viernes, 27 de junio de 2014

ARA SI, ENS ACOMIADEM!!!

A la meua classe de 4t V:

Les fotos i videos que compartisc ací pertanyen als últims dies que vàrem estar junts. Els dies, les setmanes i els mesos han passat molt de pressa. Quan vam començar el cicle allà per setembre de 2012, semblava molt llunyà el 20 de juny de 2014 i..... ja l'hem passat i tot!!!

Vull dir-vos que us
estime. Quan comença cada curs pense que no podré estimar el grup d’alumnes nous, tant com vaig estimar el del curs anterior. Amb vosaltres em va passar igual  com cada any, al cap d’un mes ja us sentia com els meus alumnes i aprenia a estimar-vos tal com sou, ja m'ho havia dit la vostra anterior mestra Mª José...els estimaràs MOLT!!!!

M’ha agradat moltíssim ser la vostra mestra. Quan una prova us eixia bé, m’alegrava amb vosaltres, quan el que us proposàveu, ho aconseguíeu ho he celebrat amb vosaltres, quan s' esforçàveu en fer bé la feina, m’omplíeu de satisfacció.
Vull demanar-vos disculpes per les vegades  que no he sabut entendre el que us passava, per les vegades que no us he escoltat , per les vegades que no he tingut en compte els problemes  amb els amics i amigues, per les vegades que no he sabut explicar-vos prou bé alguna matèria i sobretot disculpes per no haver-vos acollit les vegades que m’heu necessitat i que jo no estava prou atenta.
També us vull donar les gràcies per totes les coses que vosaltres m’heu donat i ensenyat, que no han sigut poques... 
Recorde la vostra creativitat en els treballs de plàstica, tot i cadascún dels treballs en equip que realitzàreu, la vostra emoció, interés i motivació per treballar en els companys,  la nadala, les disfresses de carnestoltes , els acudits divertits que heu contat, escrit i representat , els treballs tan ben presentats, les proves ben contestades, la forma de arribar a les solucions per distints camins, les ganes de comunicar-vos entre vosaltres i sobretot l’agradable convivència en totes les excursions.
Per tot això i molt més durant aquest cicle he vingut cada dia a treballar amb més ganes. Ni els dilluns em feia peresa venir a l’escola.
Tots i totes ja sou part de la meua vida i me'n porte un gran record de vosaltres, un record imborrable.

Una abraçada a tots i totes, estaré molt a prop!!!

Cristina

Dénia, juny de 2014



Ací van  les fotos i alguns videos:





No he pogut aconseguir ningun video millor, si en els pròxims dies ho aconseguix,el penjaré. També posaré la llista de llibres quan isca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario